راهاندازی دومین کاوشکده رسانه و برندینگ توسط جهاددانشگاهی تا پایان ۱۴۰۳/ کمک به تجاریسازی محصولات دانش محور و عرضه آنها در بازارهای جهانی
به گزارش روابط عمومی مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی، محمد حسین فائزی رییس مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی با اعلام این خبر، اظهار کرد: یکی از شاخصترین ماموریتهای جهاددانشگاهی کمک به تجاری شدن فناوری و خلق ثروت از محصولات و خدمات فناورانه است. در همین راستا و به منظور کمک به تجاریسازی محصولات دانش محور و عرضه آنها در بازار کشور و بازارهای جهانی، اقدامات علمی و موثری در دستور کار قرار گرفته است.
وی در ادامه با اشاره به چگونگی فعالیت کاوشکده رسانه برندینگ و بازارسازی افزود: کاوشکدهها ساختارهایی مهندسی شده، روزآمد و کاملا تخصصی برای حل مسائل مهم کشور هستند که هر یک در شاخه تخصصی خود فعال خواهند شد. هر کاوشکده به عنوان یک ساختار مبتنی بر تحقیقات کاربردی و عملیات موثر اقتصادی است که مساله را میسازد و برای آن راه حل درست پیشنهاد میدهد.
ریاست مجتمع تحقیقاتی وجود کاوشکدگان را در جهاددانشگاهی ضروری دانست و گفت: کاوشکده رسانه و برندینگ، با بهره مندی از دانش نیروهای خبره، توانسته در حوزه برندینگ و بازارسازی و مارکتینگ اقداماتی تخصصی را آغاز کند که قبلا در جهاددانشگاهی سابقه نداشته و بر همین اساس، اولویت تمرکز خود را بر محصولاتی گزیده شده از واحدهای جهاددانشگاهی قرار دهد.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال ۱۴۰۳، محصولاتی که در کاوشکده برندینگ و بازارسازی مورد توجه قرار گرفته اند، بتوانند سهم ارزشمندی از بازار را به دست بیاورند و سبد درآمدی واحدهای جهاددانشگاهی گستردهتر از قبل شود.
نظر شما :