فرصت ورود به اولین مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۱۲:۱۹ کد : ۳۰۶۹۸ اخبار داخلی
تعداد بازدید:۱۵۲
فرصت ورود به اولین مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران

 

چگونه کسب و کار اینترنتی موفقی داشته باشیم؟

اگر تصمیم دارید که یک کسب و کار اینترنتی موفق برای خود ایجاد کنید آیا میدانید باید از کجا شروع کنید؟

 اگر بیشتر استارت آپهای موفق ایران را نگاه کنید از همان ابتدای شروع به کار موفق نبوده اند. فرآیند نوآوری و تجاری سازی محصول و استراتژی های ورود به بازار متفاوتی داشته اند و از همان ابتدا همه چیز برایشان کامل نبوده است.

اگر دغدغه ی ایجاد ایده های خلاقانه برای کسب و کار خود دارید و می خواهید وارد دنیای پر از چالش راه اندازی و شروع کسب و کار اینترنتی پایدار شوید، همراه ما باشید.

راه اندازی یک استارت آپ آسان نیست و حتی اگر ایده های خلاقانه داشته باشید و محصول خود را به درستی بشناسید شاید شانس موفقیت زیادی نداشته باشید. باید از همان ابتدا در کنار یک تیم منسجم و برنامه ای منظم شروع کنید و پیوسته از شکست های خود یاد بگیرید و آنها را اصلاح کنید.

اما اگر سازمانی وجود داشته باشد که شما را در مسیر کارآفرینی و ایجاد کسب و کارخودتان راهنمایی کند و زیرساخت های لازم شامل فضای کاراشتراکی، اینترنت، اتاق جلسات و... را فراهم کند و حتی بتوانید در کنار منتورها و مشاور های خبره از همان ابتدا کسب و کارتان را توسعه بدهید، پس خیالتان راحت خواهد شد.

 به همین خاطر مرکز نوآوری و شتابدهی جهاددانشگاهی واحد علامه طباطبائی (منش) برای اولین بار در غرب استان تهران، فضایی را به وجود آورده است تا دانشجویان و دانش‌آموختگان و سایر علاقمندان دانشگاهی به راه‌اندازی کسب و کارهای نوپا بتوانند ایده های خود را تجاری سازی کنند و از امکانات لازم جهت ایجاد کسب و کار خود بهره مند شوند. همچنین در جهت تقویت دانش علمی و عملی آنها، وبینار هایی با عنوان (وبینار شروع کن) و دوره هایی را در فصول مختلف سال با عنوان دوره کارآموزی منش برگزار میکند تا این افراد بتوانند در کنار مشاوران و منتورهای خبره ایده های خود را عملی کنند.

یکی از این دوره های مهم، دوره ی کارآموزی بازاریابی است که متفاوت با سایر دوره های کارآموزی می باشد. در این دوره، گام ‌به‌گام با انجام پروژه های واقعی، به کمک محتوای ویدیویی، متنی و منابع مختلف که به شما معرفی می شود با مفاهیم و اصول مورد نیاز برای تبدیل شدن به یک کارشناس دیجیتال مارکتینگ که با مفاهیم استارت آپ ها به خوبی آگاه است، آشنا می‌شوید و در طول دوره با کمک‌ منتورها می توانید آموخته‌هایتان را بر روی پروژه های واقعی اجرا کنید. در آخر دوره نیز گواهی نامه معتبر پایان دوره از طرف جهاد دانشگاهی واحد علامه طباطبائی به کارآموزان اهدا خواهد شد.

همچنین در این مسیر با دیگر کارآموزان و دانشجویان علاقمند به استارت آپ، تولید محتوا و دیجیتال مارکتینگ در تعامل هستید تا از هم یاد بگیرید و آموخته هایتان را به اشتراک بگذارید.


شما در فرصت های کارآموزی منش مهارت‌های تخصصی شامل :

  • مفاهیم اولیه استارت آپ ها و بوم مدل کسب و کار
  • مفاهیم اولیه دیجیتال مارکتینگ
  •  تولید محتوا
  • بهینه‌سازی موتورهای جستجو SEO5
  • بازاریابی شبکه های اجتماعی
  • ایمیل مارکتینگ
  • پنل وردرپس و کار با آن
  • ایونت مارکتینگ
  • ابزارهای اندازه گیری مثل گوگل آنالیتیکس Google Analytics

را کسب می کنید.

برای شروع و اطلاع از فرصت های کارآموزی منش و همچنین وبینار های آموزشی، می توانید به وب سایت رسمی این مرکز به نشانی   www.allamehmanesh.ir مراجعه نمایید.
 

  • شماره تلفن های مرکز نوآوری : 15-0216586011
  • شماره واتساپ مرکز نوآوری : 09019751020
  • اینستاگرام مرکز نوآوری : instagram.com/allamehmanesh.ir

کلیدواژه‌ها: مرکز نوآوری و شتابدهی غرب استان تهران استارت آپ جهاد دانشگاهی


نظر شما :