مکان بازار «چیگل» در صندلی تجربه مرکز هدایت شغلی دانشگاه علم و فرهنگ
به گزارش روابط عمومی سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان، این نشست که با هدف انتقال تجربه صاحبان کسب و کارها علی الخصوص کسب و کارهای نوین به دانشجویان برنامه ریزی شده است، سعی بر آن دارد که در فضایی دوستانه و از طریق پرسش و پاسخ و شرح حال گویی صاحبان کسب و کار، دانشجویان را به راه اندازی کسب و کار علاقمند نموده، فضای کسب و کارهای مختلف را تشریح و در خصوص مسائل و مشکلاتی که در هر یک از مراحل راه اندازی کسب و کار با آنها مواجه بوده اند آشنا نماید.
چیگل مکان بازار است که با تمرکز بر فروش محصولات کاملا ایرانی راه اندازی شده است. نام چیگل نیز که ترکیبی از چیتا، یوزپلنگ نر و ایگل یعنی عقاب و نماد ایران در دوره های گذشته بوده است، نشانگر این استراتژی است.
به زعم خانم دانشمند راه برون رفت از شرایط اقتصادی کنونی و سیاسی در ایران حمایت از تولید کنندگان ایرانی در سراسر کشور و معرفی محصولات آنها هم به مصرف کنندگان داخلی و حتی خارجی می͏باشد.
ایشان ضمن تشریح اقدامات گروه کاریشان در مجموعه چیگل، از ایده اولیه، روند شکل گیری این کسب و کار، استراتژی های ورود بازار، تبلیغات ، جذب فروشنده ها و کاربران مجموعه، مواردی را برای حاضرین بیان نمودند.
در پایان صحبت ها، زمانی از برنامه به طرح پرسش و ارائه پاسخ گذشت. همچنین نمایندگان تیم چیگل فرصتی را جهت کسب درآمد از طریق جذب و معرفی کاربر و فروشنده را برای دانشجویان معرفی و توضیحاتی را در این خصوص ایراد نمودند.
لازم به ذکر است برگزاری نشست های فوق با دعوت از صاحبان کسب و کارهای نوین، در ترم جاری در دانشگاه ادامه خواهد داشت.
نظر شما :