مدیریت محیط کسب و کار

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸ | ۱۱:۵۱ کد : ۶۶۷۵ انتشارات
تعداد بازدید:۹۱
توسعه و رونق کسب و کارها، کلید توسعه یک کشور محسوب می شود. امروزه برای سیاستگذاران، برنامه ریزان، مدیران و پژوهشگران بیش از پیش آشکار است که توسعه و رونق کسب و کارها بدون توجه به عامل محیطی غیر ممکن است.
مدیریت محیط کسب و کار
مدیریت کلان و محیط به منظور کمک به تبدیل ایده به عمل افراد طراحی شده است. هر کتابی شامل مجموعه ای کامل از ایده های برانگیزاننده تفکر، مثال ها و نظریه هایی اسرت که به شما در درک مفاهیم کلیدی مدیریت در عصر حاضر کمک می کند. علاوه بر آن فعالیت هایی وجود دارد که به شما کمک می کند نحوه کاربرد مفاهیم را در عمل ببینید.

متن و فعالیت های این کتاب به صورت طرح ها و موضوعات خرد و کابردی سازماندهی شده اند. شما ممکن است بخواهید این تم ها و طرح ها را در زمانی مرور کنید، بر درک بدست آمده از متن تاکید کرده و یا فعالیت های که نگاه مختصر به متن یا منابع دارند تمرکز کنید.

فعالیت های این کتاب متنوع  هستند. برخی از آنها عمل محور هستند که در آن از شما خواسته می شود اقدامات کنونی خود را تغییر، توسعه و یا گسترش دهید. برخی فعالیت ها از شما میخواهد که بر ایده های جدید تامل کنید، درک خود را مورد بازبینی قرار دهید یا کاربرد مفاهیم را در موقعیت ها و زمینه های گوناگون مورد ارزیابی قرار دهید.

فعالیت ها به شما فرصت ارزشمندی برای تمرین تکنیک های مختلف در یک محیط امن را فراهم می کند. سرانجام اینکه، کاوش و تسهیم و به اشتراک گذاری ایده های خود با دیگران در بسیاری از این منابع می تواند بسیار ارزشمند باشد .

جهت کسب اطلاع بیشتر و یا خرید کتاب با شماره ۸۸۹۲۴۴۳۳ کتابخانه سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان در ساعات اداری (۱۶-۸) تماس حاصل فرمایید.

 
 

کلید واژه ها: مدیریت محیط کسب و کار


نظر شما :