امضای تفاهم نامه بازارسازی دو محصول فناورانه
«مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و سازمان جهاد دانشگاهی خواجه نصیرالدین طوسی با هدف تجاری سازی، برندینگ و بازار سازی دانش فنی و محصولات تفاهم نامه همکاری امضا کردند.»
به گزارش مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی ، تفاهم نامه همکاری میان مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی و سازمان خواجه نصیر الدین طوسی در مراسمی با حضور محمد حسین فائزی سرپرست مجتمع و حبیب الله اصغری ریاست سازمان خواجه نصیر به امضا رسید.
مدت این تفاهم نامه یکساله است و محصولاتی که هدف اجرای آن هستند آنتن تلفن همراه (BTS) و موتور آسانسور ساخت سازمان خواجه نصیرالدین طوسی خواهد بود.
با امضای این تفاهم نامه، مدیریت برند این محصولات، زمینه سازی حضور موثر و فروش این دو محصول در بازار انحصارا به مدت یکسال در اختیار کاوشکده رسانه، برندینگ و بازار سازی مجتمع تحقیقاتی جهاد دانشگاهی خواهد بود.
نظر شما :