اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران افتتاح شد

۲۴ بهمن ۱۴۰۲ | ۲۰:۴۸ کد : ۶۸۶۰۵ اخبار اخبار عمومی
تعداد بازدید:۶۸
«اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران با حضور دکتر مسعود ابراهیمی رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی افتتاح شد.»
اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران افتتاح شد

«اولین کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران با حضور  دکتر مسعود ابراهیمی رییس سازمان تجاری سازی و اقتصاد دانش بنیان جهاد دانشگاهی در مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی افتتاح شد.»

 
به گزارش مرکز توسعه خلاق ارتباطات مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاد دانشگاهی، کاوشکده رسانه، برندینگ و بازار سازی با حضور جمعی از مسوولان جهاد دانشگاهی و خبرنگاران، صبح امروز در مجتمع تحقیقاتی شهدای دانشگاهی افتتاح و مورد بهره داری قرار گرفت. 
 
محمد حسین فائزی ریاست مجتمع تحقیقاتی در آیین افتتاح این کاوشکده وجود این کاوشکده را در جهاد دانشگاهی ضروری دانست و افزود: باتوجه به نیاز جهاد دانشگاهی و ضرورت برندسازی و بازارسازی محصولات و خدمات و دانش فنی موجود، کوشش فراوانی شد تا بستر مناسبی برای توسعه و پژوهش بازار و تثبیت آن فراهم شود و امروز شاهد افتتاح این کاوشکده هستیم. 
 

اهداف کلی این کاوشکده  مبتنی بر تحقیقات کاربردی و بنیادی ، بررسی تاثیرات  فرهنگی محصولات در بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصول بعد از تولید تا زمان فروش و اخذ حمایت بازار و تثبیت محصول در بازار مصرف خواهد بود.
فائزی فعالیت حرفه ای در زمینه رسانه، برندینگ و بازار سازی را برای جهاد ضروری دانست و عنوان کرد: واحدهای جهاد دانشگاهی فاقد ساختار تخصصی در این حوزه هستند که با تاسیس این کاوشکده می توان به تجاری سازی و سهم بازار بیشتر آنها امیدوار بود. 
 
وی خاطر نشان کرد: رویکرد اجرایی کاوشکده، تحقیقات و پژوهش های کاربردی و بنیادی بازار و محصول و تجارت، بررسی تاثیرات فرهنگی محصولات در بازار، تکمیل زنجیره ارزش محصول بعد از تولید تا زمان فروش و اخذ حمایت بازار و تثبیت محصول در بازار مصرف خواهد بود

کلیدواژه‌ها: کاوشکده رسانه، برندینگ و بازارسازی ایران بازار بازار تثبیت کاوشکده دانشگاهی جهاد دانشگاهی جهاد محصول تحقیقاتی مجتمع تحقیقاتی تحقیقاتی شهدای


نظر شما :